söndag 15 april 2012

Larissa Ione kommer att skriva två stycken Demonica böcker.

Larissa Ione kommer att skriva två stycken Demonica böcker efter att de två sista Lords of Deliverance böckerna har kommit ut.:)*Yay!*Spännande tycker jag.*L*Hon är en av mina favoritförfattare!Är nyfiken på vem hon kommer att göra till huvudperson i de nya böckerna.:)Jag gissar på att en av dem kommer att bli Reaver.Först var han en "unfallen" ängel som senare fick tillbaka sina vingar.Han jobbade med sembröderna på deras sjukhus för demoner,vampyrer etc.Jag har svårt att välja en favoritkaraktär.*S*Wraith är dock speciell.Det verkar som om jag är svag för blonda män.:)*L*Jag har en t-shirt,ett linne och en mugg med Wraith på.:)Synd att han inte finns på riktigt!Nåväl,man kan alltid fantisera.:PJag har läst om Demonica serien många gånger!Även de två första i Lords of Deliverence serien.*L*Jag ser verkligen fram emot Lethal Rider och Rogue Rider...Paranormal Romance är nästan det enda jag läser nuförtiden..Förutom fantasy,urban fantasy och nutida romans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I love dragons!