onsdag 11 april 2012

Funderingar.

Det är så mycket jag tänker på just nu.Känner mig glad och ledsen på samma gång.Lite orolig.:/Ska kanske titta på grey´s Anatomy ikväll.Även game of Thrones tror jag.Idag är det en vecka sedan jag lämnade in min hemtenta.Är så nervös!Får nog göra om den om jag inte skulle bli godkänd.Man är lite orolig när det gäller framtiden ibland.Men man får kämpa på!!!Ger inte upp så lätt ändå!Är en seg jävel!
Bones i Nighthuntress serien är en av mina favoritkaraktärer föresten!Han har brittisk accent och humor!:)Att han dessutom är läcker är inte heller fel!:)I första boken har han färgat håret ljusblont men i de senare böckerna har han sin naturliga hårfärg det vill säga brun.Det ska komma två böcker till i Nighthuntress serien.Yay!Nu i sommar ska en bok om Vlad komma ut.Det är i Nighthuntress världen.:)
Jag ska dock vänta med att köpa boken tills i höst tror jag.

Bones.:) :


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Yellow top with flower pattern.